Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Blogbejegyzés, Vers, Dalszöveg, Kép

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Én, így látom jónak az életet...

Blogbejegyzés

2020. február 28. - Lingamos Mocita

igy-jo-nekem-az-elet

Szerintem, nem a negédes szerelem az igazi, hanem az, amelyiknek "van ideje" átalakulni szeretetté!

Ez a szeretet barátságon alapul, s a két ember szemet tud hunyni a másik gyarlósága felett, mert tudja: a másik is esendõ... 

 Mindenkinek vannak pillanatnyi vágyai, álmai amikbõl lesznek a félrelépések, amit az önzõ többség nem tud feldolgozni, s új társ után néz, naívan remélve, az új majd nem csalja meg! 

Embertársam tévedsz! Hiú ábrándokat kergetsz... A másik nem lesz jobb... 

Maradj meg az mellett, kihez annyi emlék fûz, s nézz magadba is: Te sem vagy jobb! 

Ha most azt mondod, Te soha sem feszegetted a határaid, azt felelem: Hazudsz! Nekem és magadnak! 

Mindenki egy szárnyas paripa, s a leszíjazott égi vándorok igazán lehangoló látványt nyújtanak... 

Mindenkinek kell egy társ, akihez bárhonnan s bármikor haza térhet!

Engedd szabadon, s örökre a tied marad! 

Nekem ez, eddig bevált! 

 

Még valami: Tudj bocsánatot kérni, ha tévedsz! 

A bocsánatkérés ne legyen nemiszerepfüggõ!

 

 

 

Budapest 09., 2013.01.25. 19:30:56.

 

 

süti beállítások módosítása