Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Blogbejegyzés, Vers, Dalszöveg, Kép

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Elesés És Száguldás - De, Hogy Is Van Ez?

2020. március 05. - Lingamos Mocita

elestem-mar-sokadszorra

Elestem - , már sokadszorra...

Nem is az esés a lényeg, hisz' ez, már kiskorom óta így megy: kelek-fekszek...
Ilyenkor, eszembe jutnak olyan mondások: "Lassan járj, tovább élsz/érsz" , "Lassú csiga partot sikál" ( = Lassú csiga partot mos átirata).
De, na: Túléltem, Élek. Már sokadjára. (Meg, sokak bánatára!)
Szóval, az esések után, lelassulok és elgondolkodok: Hova rohanok? Minek? Na, és érdemes?
Hát, nem. Rövid az Élet, és nem akarom további esésekkel tarkítani, ha lehet...

Mióta, ismerem Száguldó Ballerínát - aki születése óta "száguld", és ültem elektromos kerekesszékben is (igaz, csak egy órát!) , azóta, igazán belegondoltam, hogy mekkora kincs is JÁRNI!
("Én, innen, fel fogok kelni, és haza fogok MENNI! DE, Mi Van Azokkal, Akiknek, Kerekesszékben Kell Leélniük Az Életüket?")
Mert:
- Odamehetek, ahova Én Akarok
- Akkor, amikor Én Akarok
ÉS...
-Olyan tempóban, ahogy Én Akarok!
Ezek Bizony, Nem Kis Szavak!

Száguldó Ballerína, ahhoz képest, hogy nem tud járni, igazán pörgős életet él: Csinos, Izmos (Tehát, Nem Illik Összeveszni Vele!) , Mosolygós, Táncot Oktat és Táncol a Para Danceben, azonkívül szerető családja, barátai és ismerősei vannak.
(Valljuk Be, Néha, Kicsit Irigylem: Van egy Guruló Járgánya:
- Amibe Nem Kell Benzin,
-Akkor indul, amikor ő akarja
és
- Oda jut el vele, ahova csak akar!
( "Fenébe is...
Hogy egy mozgássérült, hogy lehet ilyen szerencsés?" ) )

Szóval, Aki Tud Járni, Az Tegyen Meg Mindent, Hogy Talpon Tudjon Maradni!
Én, Azon Vagyok És Leszek, A Hátralevő Életemben Is!

Száguldó Ballerína, Köszönöm A Felismerést!
Neked, Jó Száguldást továbbra is, de tudod: A Gyorshajtásért Büntetnek! :D

Széles Utat, Mindenkinek! :)

Budapest 06, 2020. 03. 04. 0:16.

süti beállítások módosítása