Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Blogbejegyzés, Vers, Dalszöveg, Kép

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Kávébúcsúztatóként: Kedves Dulsão!

Blogbejegyzés

2020. április 06. - Lingamos Mocita

kavebucsuztatokent-kedves-dulsao

Kávébúcsúztatóként:

 

Kedves Dulsão!

 

Tudom, búcsúzol. 

Ezért is írom ezeket a sorokat, Hozzád.

Köszönöm, hogy Te üdvözöltél 2018.08.10.-én, Első Kávémként, a Nespresso-családban.

Könnyen "táncba vittél" kellemes, a Melange-ra emlékeztető ízvilágoddal.

Brazil eleganciád, elragadott...

Azóta, "gyakran felkérsz egy kávékeringőre", amit én, boldogan elfogadok.

Viszont, Most, Tényleg Búcsúzol, Kedvenc "Kávétáncpartnerem".

 

Ui: Azért, Titkon Reménykedem, Hogy "Nosztalgia Kávéként", Évről-évre, Vissza-visszatérsz Hozzám, a Földkerekség Legfényes Ünnep-sorozatán, s én akkor, boldogan mondok "Igen!"-t az újbóli "Keringő-felkérésedre..." 

 

Grasias Dulsão, hogy Voltál...

 

Puszil "Táncpartnered":

 

Lingamos Mocita

 

 

2018.10.07. 12:39.

süti beállítások módosítása