Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Blogbejegyzés, Vers, Dalszöveg, Kép

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

"József Attilámra" Emlékezem... /Avagy, Volt Egy Felejthetetlen "József Attila"-Szerelem.../

Emlékkönyvi Blogbejegyzés

2020. április 12. - Lingamos Mocita

jozsef-attila-szerelem-emlek

Tegnap volt a Költészet Napja, én mégis, ma írom eme blogot.

Szóval, Tudom, hogy tegnap volt József Attila születésnapja, én mégis, ma emlékezem...

Mert volt, egy "József Attila"-szerelem...
Na, nem az eredetit exhumáltam ki, hanem a Sorstól kaptam meg Őt, két méteres változatban, majdnem, két évre!

Az "eredeti felállás" teljesen felcserélődött Nálunk: én verseket, verses leveleket írtam, ő romantikus, egész estés kávérandevúkra hívott...
Úgy éreztem magam, mintha, visszarepültem volna abba az időbe, és Szántó Judit bőrébe bújtam volna...
Olyan kisasszonynak éreztem magam, mint az akkori társ, és ettől repültem... Két éven át!
Egész estéket töltöttünk együtt, munka után, sietett hozzám...

Együtt vészeltük át, Csíkosom "elvesztését" is: Az ő vállán sírtam, eunoch tigrisem "elvesztése" miatt... (Pedig, herélt kandúrom, bitang féltékeny volt rá!)

Hogy lett vége?
Az utolsó télen, túl sokat "túlórázott"...
Egy kolléganője vállán pihente ki, a "túlóra fáradalmait"...

Szóval, Számomra József Attila Szülinapja (A Költészet Napja), Az Ő "Emléknapja" , Számomra...
Az Álomszerű "József Attila"-Szerelemé...
Azóta, Minden Évben Egy Napig, Rá Emlékezem...

2020. 04. 12. 8:56.

süti beállítások módosítása