Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Blogbejegyzés, Vers, Dalszöveg, Kép

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Általam Utált Fogalmak - és, ami mögötte van...

Blogbejegyzés

2020. április 16. - Lingamos Mocita

utalt-fogalmak

Konkurencia? Az mi? Mert én nem ismerem ezt a fogalmat!Számomra nincs konkurálás, max. a buta kolléga rossz életfelfogása!

Segítek bárkinek, ha normálisan kéri, a butákat pedig, elhajtom, mint a legyet!Persze - egy nagy sóhaj után -, a lehető legnormálisabban...

Strici vagy Mádám? Ezeket a fogalmakat sem ismerem.Nekem Főnököm volt, és jelenleg Barátnőm(Főnöknőm) van. Ők a barátaim, s ha valami problémám van, fordulhatok hozzájuk nyugodtan, bizalommal, mert tudom, hogy számíthatok mindkettőjükre!

Magán szám - Nem szeretem, mint ahogy a kollégáim sem!!Aki emögé rejtőzik, az általában megbízhatatlan, s többnyire egy sunyi, hazug jellem. Sokszor ők a "pipálgatós" pasik. (Aki olvasta a legelső írásomat, az tudja kikről beszélek...)

Stáb vagy menedzsment - Egyik sem volt még, és nem is lesz! Én intézek mindent magamnak, s ez a legjobb, legolcsóbb megoldás! Bár, néha úgy érzem magam, mint egy polip, de nem érdekel!! Addig jó, amíg saját magam intézem az ügyeim, így pontosan látom a teendőim, s én vállalom a felelősséget a tetteim következményeiért, és nem kell mást kérdőre vonnom, például, egy bevételkiesés miatt!!

Egyenlőre, ennyi jutott most eszembe...

Szép délutánt, mindenkinek!

2011.05.28 17:54:45.

süti beállítások módosítása