Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Blogbejegyzés, Vers, Dalszöveg, Kép

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

A Regényírás Tengerében

- avagy, miért hanyagolom, mostanában, a Blogom? --- Összegző Blogbejegyzés

2020. június 05. - Lingamos Mocita

a-regenyiras-tengere

   Mostanában, eléggé belemerültem a regényírásba...

   Egyrészt, mert vonulok ki, Erotikavilágból...
   Másrészt, meg, Pici-felejtőnek...
   (Igen, úgy nézett ki, hogy végre, én is Anya leszek, De, Már Harmadjára Sem Jött Össze! Ami, a legfájdalmasabb, hogy Rockytól... )
   /De erre, itt és most, nem pazarolnék több szót.../

   Szóval, Regényt kezdtem írni...
   A Pici önkéntes távozása után, egyből összeállt, a Második-Harmadik Regény ötlete is...
   Tehát, két Regényt írok, párhuzamosan.

   Egy önéletrajzi kalandregényt, Hungarian Rocky - A Szép- És RosszFiú-ról
   és egy képregényt,
Gyere Ede & Gyere Edina Történetei 1-2.-t.

   Ha, grafomán is(!) vagy - , mint, ahogy nálam, ez az egyik(!) elfoglaltsági opció - , szerencséd van, mert akkor, ez az egyik(!) útja, hogy bánat esetén, le tudod kötni magad! ;)

   Tehát, ha Grafomántesó vagy, akkor:
Legyen Írásokban Gazdag Napod! :)

2020. 06. 05. 7:24-39.

süti beállítások módosítása