Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Blogbejegyzés, Vers, Dalszöveg, Kép

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Nem minden a pénz, de...

Blogbejegyzés

2020. június 05. - Lingamos Mocita

nem-minden-a-penz-de

1.

   Hát, igen...
   Tegnap, amilyen magabiztosan megváltoztattam a hírdetéseim, hogy szex nincs(!!), ma újra korrigálnom kellett, mert, meg sem csörrent a telefonom!
Nem minden a pénz, de, én is abból élek...
Így, a honlapomat és az fb-fiókomat is javítanom kell!
   Szóval, hajrá férfiak, de normálisak legyetek, légyszi...

2.

   Hát, megint így jártam: ígérgettek, többször is felhívtok, hogy "jó az időpont, jövök!", de rá félórával már mégsem aktuális... ( "bent tart a főnök", "már késő nekem akkor", "csak ekkor vagy akkor jó" - ezek a szövegek nálatok nagyon tutik lekoptatás terén!! )
   Uraim, inkább legyetek őszinték: mégsem vagyok szimpi, találtatok mást helyettem...
   Nem kell a melléduma!!

2011. 05. 26. 15:11:43.

2020. 05. 12.  1:26.

süti beállítások módosítása