Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Blogbejegyzés, Vers, Dalszöveg, Kép

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

A Türelem, Mit Is Terem?

(Rózsát? De Hát, Az, Szúúúr! Mindegy. Szép... ;) ) - Gyorsreakciós Blogbejegyzés

2020. június 11. - Lingamos Mocita

turelem-mit-terem

   Alapjáraton, türelmes ember vagyok, és abszolút mindent meg lehet beszélni velem, mindent "megértek".

   DE!

- Amikor, Sorozatosan Lemondott Találkozókról,

- Sorozatos Átvágásokról Szól A Kapcsolatom,

- Ha, Leszarja Az Érte Tett Jót

   AKKOR, ELGURUL A GYÓGYSZEREM, ÉS CSENDES DE, ALJAS BOSSZÚBA KEZDEK!

KIMERÜLÉSÉIG CSÖRGETEM, ÉS SEMMIRE NEM VAGYOK TEKINTETTEL: SE A PIHENŐIDEJÉRE, SE A TEENDŐIRE, SE EMBERILEG ÉS MENTÁLISAN, RÁ!!

POKOLLÁ TESZEM AZ ÉLETÉT!!!

   Nem Tetszett A Menyország? Túl Jó Volt?

Akkor, Megmutatom A Poklot, És Addig Ott Tartom, Amíg, Nem Változik Az Előnyömre, A Kérdéses Helyzet!!

 

   Hol Van Az Megírva, Hogy Nekem, Mindent El Kell Tűrnöm??

Az, Hogy "Kis Aranyosnak Nézek Ki", Az,  Nem Jelent Halálomig Tartó Türelmet!!

 

Az, Csak A Természet Álcája, Ördögi Terveimhez...

... És, Ha Úgy Adódik, Ezt Ki Is Használom!

Mint, Ahogy Most Is, ALAPOSAN!!

 

Na, és ja... 

A Türelem Rózsát Terem!

De, Szúr Is, Ám!

 

Üdv (Most, Ördögi Álnevemen) : Farkaslány > Farkasasszony

 

2020. 6.11. 7:52.

süti beállítások módosítása