Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Blogbejegyzés, Vers, Dalszöveg, Kép

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Biztosan Rossz Fiú, A RosszFiú?

Blogbejegyzés

2020. június 12. - Lingamos Mocita

rossz-fiu-a-rosszfiu

Ez a kérdés, azóta foglalkoztat, mióta ismerem Rockyt.
Mit ismerem? Hiszen, Már Az Első Éjszakán Tudtam: Csak Ő Kell, Senki Más!
40 Hónap Múltán már azt is tudom: Különb, Bármelyik Elődjénél!
Őnáluk, nem foglalkoztatott az a kérdés, hogy mi lesz, ha elvesztem őket...
Úgy voltam velük, majd jön másik...
De, Rocky... Ő, Más! <3
Jól Rakták Össze A Srácot, Tehát, Igazán Van Féltenivalóm: A 70-es Évekbeli Szívdöglesztő Külső Mellett, Óriási Szíve, Élettapasztalata Van, és "Most, Megmondom A Frankót!" Stílusa... (Azért, engem sem kell félteni, kinyitom a számat, ha kell!)

2020. 04. 24. 11:01.

12 éves korom óta vonzanak a RosszFiúk.
Nem tudom...
Én, valahogy, unatkozok a Jók mellett.
Bennük, nincs semmi izgalmas...
Túlságosan meg akarnak felelni az elvárásoknak, "anyuci kedvencei", akik túlságosan védve vannak...
A Nőtöl is!
Ez pedig, Nem Jó!

Tőlem ne féltse Senki a Pici Fiacskáját!
Ha meg igen, akkor meg ne csodálkozzon, ha a "Kicsi Szerelme, Megmarad Magnak" !

2020. 04. 29. 6:18.

süti beállítások módosítása