Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Blogbejegyzés, Vers, Dalszöveg, Kép

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Én, a Viharok és a Videók...

FőViharvadásznak Ajánlva - Villámblog

2020. június 17. - Lingamos Mocita

viharok-es-videok

  Mostanában, viharfelhőkre szoktam vadászni, és videóban örökítem meg.

   Tiszavölgyi Dávid Viharvadásznak  Itt van, a legelső Viharos csoportjának a linkje:
https://www.facebook.com/groups/viharvonal/
  felhívása keltette fel a kíváncsiságomat, a viharok után.

   Én is szeretem kémlelni az eget, igaz, én szivárvány után kutatok, de, kezdetnek, a vihar is megteszi...
   Első próbálkozásra, pár viharos fotót kattintottak el, de mindig "bemozdult", így az, nem volt az igazi...
   Azóta, inkább, videóban örökítem meg, viharészleléseimet...

   Igaz, a videóim nem profik, de feltöltöm őket megtekintésre, a Saját  YouTube-Csatornámra:
https://www.youtube.com/channel/UCXf9Wey0zkF5J37r38MYC0Q

   ... Ahol, várok mindenkit szeretettel :)

   Videózásban gazdag napot :)

2020.06.17. 13:32.

süti beállítások módosítása