Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Blogbejegyzés, Vers, Dalszöveg, Kép

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Erotikusmasszőrség vs Magánélet

Blogbejegyzés

2020. június 24. - Lingamos Mocita

erotikus-vs-magan

 

2008. Augusztus 1.-éről 2.-ára virradó éjszaka léptem át, "Erotikavilág" kapuját!
Akkor,még teljesen újdonság volt számomra minden!
Érdeklődve figyeltem ezt,az akkor még(!) új életteret! Ott ismertem meg első élettársamat,Igiboyt is!
Sokat (de legfőképp,két dolgot) köszönhetek neki: a svédmasszőri oklevelem és az érzelmi biztonságot,hogy "haza várt",16 hónapon át,11 hónapnyi "csiki-csuki" járás "boldog levezetéseként"!
2009. November 11.-én kezdtem az erotikus masszőri szakmát.
Első vendégem,egy görög srác volt,aki ingázott Görög- és Magyarország között. Magyarul kommunikáltunk. Első melóm,rajta, egy hosszú,egy órás, "aktivista-szintű"  Lingam-masszázs volt.
4 éven keresztül vissza is járt hozzám,hogy emlékeztessen a kezdetekre... :)
Később,másfél éven keresztül, Aranyossal voltam "párban",aki mentőangyalom is volt,nem egyszer!Nagy sikerünk is volt!! 
Második élettársam egy  "Elemző" volt,aki féléves vendégeskedés után,10 hónapra az élettársam lett,miután,"lecsapott" Igi "kezéről"!
De,mellé,be kellett "szereznem" egy szeretőt...,
aki,20 hónappal szárnyallta túl őt,és félig "szakmabeli" volt,akár csak Igi! (Milyen érdekes,hogy a bennfentesekkel hosszú volt az együtt töltött idő...!)
/Ez idő alatt,megismertem egy "thaimasszázsoktatót is", aki "előlépteti" azt a nőt,aki jóban van vele!
Nos,én 6 évvel ezelőtt is nemet mondtam neki (svédmasszőri vizsgaidőszakom alatt!),és tavaly is!!/
Most pedig,"Imádatom Személye",az a Pultossrác,Aki,az egyik kedvenc klubomban dolgozik!
Civil Én: Magánemberként szeretem,ha a Kapcsolatban a Férfi a "Főnök"!
Összegzés: Nálam,a melós- és a civil élet már 6.5 éve összefonódik,s jó ez így! *.*
Egy "civil" nem érti meg,nem látja "belülről" a dolgokat!
Egy "szakmabelinek" nem kell magyarázkodni,mert tudja miről szól "ez az egész"!! ;)

2016.03.02. 16:25.

süti beállítások módosítása