Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Blogbejegyzés, Vers, Dalszöveg, Kép

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Gyermeki Mondókák és Felnőttes Átirataik

Blogbejegyzés

2020. július 02. - Lingamos Mocita

mondokak-gyermek-atiratok-felnött

 Sok mondókát tanulunk kiskorunkban, a bölcsiben, oviban, iskolában.

Aztán, ahogy növögetünk felfelé, előkerülnek, ezek felnőtt verziói is!

 

   Pl. íme egy saját verzió:

 

"Kis Lingamok, Nagy Masszázsok, Ez Az Én Kis Finomságom. 

Itt Egy Olaj, Ott Egy Gumi... 

Vajon, Mit Tudunk Ezekkel Csinálni?"

 

   Itt, az eredeti:

 

"Kis karácsony, nagy karácsony,

Kisült-e már a kalácsom?

Ha kisült, hát ide véle, 

hadd egyem meg, melegébe' !"

 

   Ezt, eredetileg, csak karácsonyra írtam át, de, akkora vendégvonzó ereje volt, hogy bedobtam újra és újra, amikor, egy kis forgalomra vágytam! :)

 

   Szóval, nem rosszak ezek a felnőtt átiratok, csak nem illdomos ezeket a "nem megfelelő" korosztály előtt olvasgatni... ;)

 

   Ti tudtok, ilyen gyerekmondókás, felnőtt verziókat? ;)

 

 

 

2020. 07. 01. 15:14. -

2020. 07.02. 10:29.

süti beállítások módosítása