Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Blogbejegyzés, Vers, Dalszöveg, Kép

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Problémád van velem?

/Rímelgetős Összegzés/ - Blogbejegyzés

2020. július 17. - Lingamos Mocita

mi-a-gond

Csináld végig, amit én,

utána, ítélj!

 

Vállalom az arcom, 

mindenhez, amit csinálok!

 

Fázz vagy égessen forrón, 

a  Nap, 

de tarts ki az úton, 

minden pillanatban,

ahogy Jómagam!

 

Vagy, ha időközben,feladod,

ne irigyeld a Sorsom,

Hogy Megkaptam Kitartásomért 

-, mondjuk ez, kölcsönös volt! - ,

Hungarian Rocky Szerelmét!

 

Az, hogy ezzel szemben, 

nem vállalom a civil nevem, 

csupán, szeretteimet védem! 

 

Elvégre, csak annyira van közöd hozzám, amennyire pillanatnyilag, 

vagy alkotásaimban látsz!

 

Legyek kedves szende, 

vagy Hisztis Miss Picsa, 

pillanatnyilag...

De, Fantázia Nevem Védje 

a Materiális Javaimat, 

és a Szeretteimet.

 

Remélem, 

sikerült versikébe összeszednem,

az utóbbi 11 évem :)

 

Üdvözletem: 

Lingamos Mocita

A Fantázianevem ;)

 

Budapest, WestEnd, 2020. 07. 15. 20:49-21:21.

süti beállítások módosítása