Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Blogbejegyzés, Vers, Dalszöveg, Kép

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

A "József Attila"-Szerelem és a (tegnap estétől Érthető) Karmám

A "JA"-Szerelem Margójára - Blogbejegyzés

2020. július 18. - Lingamos Mocita

ja-szerelem-es-a-karmam

   Tegnap, "CsakAzértIs" Megkerestem "J. A.-val Folytatott Szerelmi Levelezésemet" és nem túlzás, ha azt állítom: Megsemmisültem!

   Rájöttem, újra olvasva, Egykori Párbeszédeink, hogy nagyon csúnyán bántam Vele (Is)!

   Abban Az Időben, 3 Srácot Hülyítettem Egyszerre, Úgy Éreztem "Helyesnek", Hogy Minden Férfinak "Engem Kell Szolgálnia"!
   Nem Törődtem, Akkor, József Attilám Érzéseivel Sem, Aki Pedig, Valódi Szerelemmel Közeledett Felém, 2 Éven és 10.5 Hónapon Át!   (2014.10.01. és 2017.08.11. között.)

   Szóval, Addig "Játszottam Az Agyam", Amíg Végül, Elvesztettem Őt (Is) !

   Én, Hiszek A Karmában /"Ami körbe megy, az körbe jár" = Azt kapod (valamikor, a jövőben) vissza, amit (egykor, a múltban) adtál! / !

   Tehát, Nem Csoda, Ha Hungarian Rocky Néha "Úgy Viselkedik Velem, Ahogy"...
Megérdemlem.
   "Én Sem, Voltam Jobb"...

   Tudom, nagyon késő, de:
Bocsáss Meg, József Attilám... </3

      Budapest, Oktogon, 2020. 07. 18. 9:06-10:05.

 

süti beállítások módosítása