Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Blogbejegyzés, Vers, Dalszöveg, Kép

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Casiról - másképp...

Blogbejegyzés

2020. február 14. - Lingamos Mocita

casirol-maskepp

Sziasztok!

Egy olyan kapcsolatban élek, amiért sajnálni kellene, mégse tegyétek... :)

1,5 éve tart a l'amour, s ezt nem is érzem másnak akkor sem, ha tudom, hogy egy csavargó természet...

Soha nem vártam nyújtófával, s nem is akarom!!
Mit érek azzal, hogy hisztizek? Semmit!!

Bár, a minap nagyon kiakadtam, mert teli lett a hócipõm a "súgásokkal", s bár szépen, de utólag elolvasva az emailem, számomra is durván(!!) leírtam mindent, ami "a begyemben volt"...

Ezzel elõhoztam a valódi énjét, ami egyáltalán nem volt durva, sõt inkább meglepõen érzékeny!

"Te mindig csak sértegetsz!" - így szólt az egymondatos sms-e.

Megfordult velem a világ!
Átgondoltam, hogy mennyi minden történt és milyen változásokon mentünk keresztül együtt!!
A "Jöttem, láttalak, hazamegyek"-et felváltotta a "Jöttem, itt vagyok, nem szívesen hagylak itt, de haza kell mennem!"  - sóhaj.
(Nem élünk még együtt!)

Mindenki változhat,változik.
Õ is.

Budapest 09, 2013. január 15., 3:54.

 

süti beállítások módosítása