Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Blogbejegyzés, Vers, Dalszöveg, Kép

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Civil Én meginterjúvolta Lingamos Mocitát, magyarul, Játszadozó Kislányt, aki neve ellenére, már 30+ -os! :)

Skizos Blogbejegyzés

2020. május 02. - Lingamos Mocita

civilen-interju-lingamosmocita

CÉ: - Mi a véleményed a melódról?

LM: - A masszázst nagyon komolyan veszem, már, az elejétől... 
2009.11.14.-én kezdtem a Hivatást. :)
CÉ: - Hol is tanultál masszírozni? Úgy tudom, nem Gyöngyösön!
LM: - Bizony, nem!
Budapesten, (akkor még) a Sajtos Gizella Masszőr Iskolában (, ma már, Gizella Stúdióban), Péntek-Dózsa Melinda csoportjában, 2.5 hónap alatt végeztem el a sulit! :)
2010. 12. hó 17.-én kaptam meg a svédmasszőri oklevelem, közepes minősítéssel, egy héttel Karácsony előtt... :)
CÉ: - Mivel szeretsz masszírozni?
LM: - Olajjal, azon belül, az illataromás változattal szeretek masszírozni! ;)
Vivőanyag nélkül, rettenet' a masszázs! :(
CÉ: - Mi a véleményed a melóközbeni lazításról?
LM: - Happy Finishként, a "kezezéstől" a "mélybúvárkodás"-ig, minden "buliban" benne vagyok! ;)
CÉ: - Mivel várhat,aki úgy dönt, találkozni szeretne veled?
LM: - Alkohollal semmiképp sem!!
Emiatt volt egy csúnya összeveszésem egy vendégemmel, aki csak sokára fogta fel, hogy piával nem vagyok megvesztegethető!!!
Amit szívesen elfogadok: Étcsoki (60%-ostól), Marcipán, Sajtos aprósütik, Cola, Cherry CoCa, Kávé.
CÉ: - Mire mondod azt, hogy meló alatt teljességgel kizárt?
LM: - "Búvárruha" nélkül, a "mélymerülés" Szigorúan Tilos!!!
CÉ: - Kik ne keressenek?
LM: - Az S- és C/R-kategóriás férfiakra nem vagyok kíváncsi!!!
CÉ: - Kiket szeretnél mégis, látni?
LM: - Előnyt élveznek viszont, az I- és G-kategóriás, 30+ -os "teremtés koronái"! :)
CÉ: - Hát, akkor lássuk, mi az, ami "egy-két órába belefér" ? :)
LM: - Részemről, sokminden! ;)
CÉ: - Köszi a beszélgetést, Moci! :)
LM: - Nincs mit, CÉ! ;)

2016.05.07. 14:33.

süti beállítások módosítása