Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Blogbejegyzés, Vers, Dalszöveg, Kép

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Soha ne hidd, hogy teljes szabadnapod van!!

2020. május 11. - Lingamos Mocita

ne-hidd-teljes-szabadnap

Tegnap, úgy indult a napom, hogy "Ma sem lesz semmi!".

Aztán, kora délután megcsörgetetett egy régi, házhoz hívós vendégem, hogy "Ráérek-e?"

"Persze, időm, mint a tenger!" Így, hát megállapodtunk egy késő délutáni időpontban, hogy találkozunk, és igénybe vett egy-két dolgot. Szóval, megdolgoztatott rendesen!

A "házhoz hívós" vendégem idejének kellős közepén megszólalt a telefonom. Estére beígérkezett egy "elsőbálos" kuncsaft. Gyorsan elkezdtem kalkulálni, hogy az előző pácienstől, hogy jutok ki a leghamarabb a "munkahelyemre"...

Láss csodát:csak 5 percet késtem, a megbeszélt időponthoz képest!

A kezdeti feszélyezettség hamar oldódott az én részemről, és tetszett, hogy már "nem kell sietni"!(Mivel, a "munkaidőm" letelt!)

Bár, az új delikvens végig feszült volt, én mégis mindent megtettem, hogy jól érezze magát nálam. Úgy látszik, az igyekezetem nem volt hiába való, mert megállapodtunk egy következő találkozóban!

Mi a nap tanulsága? Soha ne gondold, hogy egy unalmas időszakot, egy unalmas folytatás kísér majd!!

Más szóval: Mindig légy felkészült, mert lehet, hogy ugranod kell!!

2011.05.27 13:16:57

 

süti beállítások módosítása