Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Blogbejegyzés, Vers, Dalszöveg, Kép

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Dühös Üdvözlet

Blogbejegyzés

2020. június 11. - Lingamos Mocita

duhos-udvozlet

 Üdvözlök Mindenkit, Mocita vagyok, egy okleveles svédmasszőz, és Lingam-aktivista.

 

   Pont, ma változtattam meg a hírdetéseim jellegét, mert már meguntam a sok ˝pipálgatós˝ férfit, akiknek csak egy, ˝Na, ez is megvolt!˝-story voltam!

 

   Ennek, az lett az eredménye, hogy már ˝csak egy újabb farok˝ volt minden pasi, s éreztem, hogy ez, nem egy sokáig tartható állapot!

 

   Az a szitu ˝rángatott le˝ végleg a földre, hogy szeretőm lett egy régóta szimpi pasi, akivel nagyon jókat beszélgetünk, s rájöttem, hogy ez a bánásmód nagyon hiányzik!!!

 

   Félreértés ne essék: Továbbra sem vagyok a hosszú előjáték híve, de a ˝szókincs nélküli˝ embereket sem szeretem!!

 

   Nos, hát akkor, mi a jelenlegi helyzet? 

A hírdetésemből kiderül...

 

 

 

2011.05.25 13:04:13.

 

Kibővítés: 2020. 04. 12. 16:48:11.

 

süti beállítások módosítása