Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Blogbejegyzés, Vers, Dalszöveg, Kép

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Mentegetőzés, avagy: Miért nem tettem közzé mostanában, Blogbejegyzést?

Blogbejegyzés

2020. december 08. - Lingamos Mocita

mentegetözes-miert-nem-publikaltam

 

Mostanában, nagyon sokmindent csináltam, és így, csak "peregtek" a napok velem, és én sodródtam az eseményekkel...
Ezért nem írtam bejegyzést, ide.
Vagy legalábbis, nem publikáltam, ide...

Szóval, hamarosan, jönnek az elmaradt publikálások...

Köszönet a türelemért :)

202012.08. 21-53-22:00.

süti beállítások módosítása