Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Blogbejegyzés, Vers, Dalszöveg, Kép

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Elmélkedés az Emancipuncik Hűségkényszeréről - Egy, lassan, 4 Éves Kapcsolat oltalmából

Blogbejegyzés

2020. december 10. - Lingamos Mocita

elmelkedes-az-emancipuncik-husegkenyszererol

  

   Lóf**zt már!

Tényleg, mindenkinek csak a szerelem számít?

Tényleg, addig tart csak egy kapcsolat, amíg szerelmes vagy?

   Azért kérdezem így, mert Én, Életem Legjobb Kapcsolatában élek Hungarian Rockyval, lassan 4 Éve!

Már, nincs mindig az a "rózsaszín ragacs" és nem mindig csak "Szeretlekkel" halmozzuk el, Egymást, de azt mondjuk Mindketten, hogy talán, jobb is ez, így!

 

   Mindent meg tudunk beszélni, a szó szoros értelmében!

Mondhatunk Egymásnak bármit, meg tudjuk beszélni a dolgokat!

Ez, az én "idomításom" eredménye.

Rocky, nagyon sokáig "menekült", mert gyengének tartotta Magát!

De, Én, nem adtam fel!

   Ragaszkodtam és ragaszkodom Hozzá, és a Kapcsolatunkhoz!

 

   Be akarom bizonyítani a Világnak, hogy az "Örökké", nem csak nagyanyáink idejében volt "menő"!

 

   Én akarok lenni, Számára a bázis, akihez bárhonnan és bármikor hazatérhet! (Na, azért, nekem sem kell mindenáron erényövet hordani...

   Nálunk, ez, oda-vissza működik!)

 

   Minden fórumon azt olvasom: azok a "szemét férfiak" milyenek a "szegény nőkkel" !

Tényleg??

   Hányszor hagytad, hogy a Párod, aki elvileg a Másik Feled, és feltételezhetően őszinték vagytok Egymáshoz, Négyszemközt(!!!) "lekurvázzon" és ő is hagyta, hogy minden "stricinek" elmondd?

Egyszer sem? Kár!

Mi már jópár ilyen "kölcsönös becézésen" túl vagyunk, de, Még Mindig, Együtt! 

Hogy miért? Mert nem félünk Egymással Őszinték Lenni! Mert Érezzük, Hogy Szeretjük Egymást! 

A Kötődés Mélysége, Nagyon Fontos!

 

   Két Eset Lehetséges, Nálunk: Vagy Elmondunk Mindent, Vagy Semmit A Másiknak, de akkor sem "ba**ogtatjuk" vele Egymást, Egy Életen Át! Egyszer Elmondjuk A Véleményünket, És Ennyi!

   Hol Hangosan, Hol Halkan, DE, Egymást NEM Leégetve Tesszük Ezt!

   Ez, Nálunk Egy Alapszabály, és Eddig Ez, Bevált!

 

   Tanulság Az Életünkből? 

   Légy Őszinte vagy Hallgass Normális Ember Módjára, és Minden Rendben Van!       

 

   Tehát: Ha elmondod, amit el akarsz mondani, azt tedd őszintén! Ha hallgatsz valamiről, azt tedd a másik sárba tiprása nélkül! (Még, mielőtt kiforgatjátok a szavaimat!)

 

   Szeretetteljes Kapcsolatot és Boldog Életet, Mindenkinek!

 

2020. 10. 26.  22:07-17.

 22:33-35.

27. 5:57.

29. 12:05-22.

süti beállítások módosítása