Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Blogbejegyzés, Vers, Dalszöveg, Kép

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

Lingamos Mocita Mindenféle Írása

"Engedd el a Régit, keress Újat... Aha!”

Villámgyors Blogbejegyzés

2021. február 11. - Lingamos Mocita

engedd-el-a-regit

 

   Mindenhol azt hallgatom, engedd el a Régit, hogy jöhessen az Új...

   Most, komolyan: Mik vagyunk, Mi, ingyen kurvák/giggolók, hogy mindig Új Kapcsolatot keressünk, és sose' javítsuk meg, a Régit? Ez, már csak Nagyszüleink idejében volt, divat?

   Jelentem: NEM!

   Én, Igen Is, Büszke Vagyok Arra, Hogy Hungarian Rockyval, 4 Éve Együtt Vagyunk!

Nem mindig "Hawaii, Dj, Napfény, Pálmafák és Tenger" az Életünk, és az utóbbi Két évben sokat vagyunk távol, Egymástól de, "Mindenre van megoldás", és meg is oldjuk, az Aktuális Problémát!

   Mert, Meg Kell.

Mert, Egy Pár Vagyunk.

Mert, Bárhogy Is Van, Egyfelé, Egyirányba Tartunk...

   SZERETLEK, LEENDŐ HUNGARIAN-LINGAMOS ROCKY!

 

   Széles Utat Kíván, 4 Éve Társad, Jóban-Rosszban;

 

   Leendő Hungarian-Lingamos Mocita

 

 

 

2021.02.10. 7:18-38-45. 10:25-27.

 

Korrigálás: 2021.02.11. 6:08-11. 9:33-37.

süti beállítások módosítása